Планувальник успішних продажів призначений систематизувати роботу менеджера з продажу, сфокусувати його на ключових аспектах діяльності, допомогти виявити вчасно резерви та підвищити продаж.
Цей щоденник навчає правильного мислення й допоможе перевести кількість у якість.
Структура планувальника допомагає менеджеру з продажу в повсякденній роботі, позаяк вона містить правила та рекомендації щодо роботи з клієнтами, анкети із запитаннями щодо клієнтів, Заповнивши які, фахівець із продажу отримає цінну інформацію для подальшої роботи.
Планувальник складається з розділів
- Анкета. Аналіз продукції, розуміння діяльності компанії та потреб клієнтів.
- Анкета. Загальна інформація про клієнтів
- Рекомендації 7 складників професійного процесу продажу
- Анкета. Аналіз конкурентів
- Анкета. Алгоритм підготовки до перемовів
- Рекомендації Техніки холодних дзвінків
- Рекомендації Складання сценарію холодного дзвінка
- Матриця Ансоффа
- Матриця оцінки пріоритетних напрямів збільшення прибутку або продажів
- Таблиця для запису типових завдань на тиждень, рекомендації щодо заповнення
- Таблиця показників на квартал
- Заготівка для побудови Графіка з продажу
- Заготівка для побудови Графіка за клієнтами
- Планування Квартала: Пріоритетні завдання на квартал, висновки з них
- Таблиця показників на месяц
- Планування місяця: Пріоритетні завдання на місяць, висновки з них
- Планування тижня: Пріоритетні завдання на тиждень, висновки з них
- Сторінка роботи на день, що містить планування кількості продажів, постулувань, замовлень, кількість нових клієнтів, контактів, а також планування всього дня із зазначенням дії, цілі і отриманого результату. Наприкінці дня можна записати, що було досягнуто, або що не вдалося зробити, а також записати завдання на майбутнє, з яких можна скласти план наступного періоду.
Основні | |
---|---|
Колір паперу | Білий |
Вид товару | Блокнот |
Формат | A5 |
Вид палітурки | Шитво на нитку |
Користувацькі характеристики | |
Кількість аркушів | 248 |
- Ціна: 129 ₴